تمامت شوم
لحظه لحظه هاتون شکلاتی

تو نگاهم میکنی...

من تمام میشوم........

انگار دنیا لحظه ای می ایستد

و من باز همان ماهی کوچک

و چشمهایت همان اقیانوس بزرگ...

نفس به اوج میرسد

انگار میخواهم هرچه هوا هست بینمان بلعیده شود... برود پی کارش!!!

 

سوی نگاهت را تغییر میدهی

دنیا باز به جنب و جوش می افتد

و من همان دختر کوچک،

مستِ نگاه های آرام تو...

 

تو میخندی من میخندم بی دلیل...

آه که چه سرمستانه میخندی

آه که انگار دوباره عاشقت میشوم

آه نگاهت کجاست

دوباره غرقم کن...

 

تو نگاهم کن

من تمام شوم

من تمامت شوم....

 



نظرات شما عزیزان:

moji
ساعت7:09---16 شهريور 1391
ghorboone to beram man dokhtar k vaghti miyam inja neveshtehato mikhoonam mibinam k cheghad hesamoon shabihe hame booosپاسخ: آره همیشه حرفای تو هم حرف دل منه قربونت برم آبجی خوشگله :X

shokolat
ساعت23:25---9 شهريور 1391
eyyyyyyyyyyyyyy jaaaaaaaaan

khooogshelll boood azizamپاسخ: لاو یوووووووووو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->

+پنج شنبه 9 شهريور 1391برچسب:,

22:3 دختر شکلاتی |